Lielveikalu tīkla SKY vadītājs savus pircējus nicīgi nosauc par 'izšķērdētājiem'
Publicēts 18. maijā, 2009.
Jautājums - vai tiešām ir vērts turpināt iepirkties lielveikalos SKY, ja to vadītājs tik vīzdegunīgi atsaucas par pircējiem - saviem maizes devējiem? Un vēl. Vadītājs, kuram būtu jābūt priecīgam par katru klientu, skaļi pateicas Dievam par to, ka tie vairs uz veikalu nenāk. Vai šis cilvēks atrodas savā īstajā amatā?
SIA Skai Baltija izpilddirektors Ivo Velde intervijā stāsta, ka veikalu SKY koncepciju nav plānots mainīt. Lai gan cenas veikalos pazeminās, SKY neveidošot demokrātiskāku tēlu. Viņš gan atzīst, ka recesija ir mainījusi SKY klientu sastāvu - "ir tā saucamie izšķērdētāji, kas pie mums nāca, izvēlējās plauktos dārgākās preces un tik krāmēja ratos, no ratiem ledusskapī, no ledusskapja miskastē. Tā izšķērdētāju daļa ir pazudusi, paldies Dievam, jo viņi radīja nepamatoti lielu apgrozījumu". I.Velde piebilst: tas, ka SKY veikalu apgrozījums aprīlī, salīdzinot ar martu, ir pieaudzis, nozīmē, ka pircēji ir samierinājušies ar mazākiem ienākumiem, "sabalansējuši savu budžetu un sāk atgriezties pie normāliem tēriņiem".
Diena.lv, 18. maijs (2009)
Nevarēja taču viņš klajā tekstā paziņot - kamēr visā Latvijā visiem viss iet uz leju - mums apgrozījums pieaudzis! Jei! - tas būtu sliktāk!
Tagad - ziņa par "izšķērdētājiem" nomaskē un padara cilvēciskāku veikala tēlu.
Domāju, ka labs PR.
Ievai mazliet saasināta uztvere!?!
Nu, ej uz maksimu. Tur gan klientus mīl. Nepārtraukti. :D
Es nesaprotu, kāda daļa otram cilvēkam gar to, ko es noperku un ko es izmetu-es nopērku to, ko man dotajā brīdī sagribējās un ja es neapēdu-tas sabojājas, protams ka es izmetīša un no tā cietīs mans maks nevis kāda cita..kāpēc ir jālien cita cilvēka makā....